Zelo's Wife
ABOUT ENTRY LINKS TWITER
New Life 2013
Jan 18, 2013 • 8:16 PM • 0 comments


Assalamualaikum , dah lama aku tinggalkan blog ni . Aku dah tak berapa minat nak menulis dalam laman sosial . Sekarang terlalu busy , aku tahu baru awal tahun kan ? But aku kena ready dari sekarang . Tahun ni aku nak PMR , aku mesti buad betul-betul . Kalau result tetap tak memuaskan takboleh buat apa sebab aku dah berusaha . Tapi kalau result aku terok and aku still berperangai macam form1 and 2 , aku akan salahkan diri aku 100% buat mak aku kecewa dengan result akan datang . Doakan aku okay :)

This year i got kawan baru , 2orang , mimi and ain . Dua dua sporting habis . Paling best ain . But aku macam biasa takde masa sangat nak luang masa dengan depa for lepak lepak . Aku kena focus dekat pelajaran . Memang ramai cakap sekarang aku berubah , aku sombong . aku tak macam dulu .

Yes , memang itu yang aku nak , aku taknak diri aku yang duluu , kerja nak main , nak happy sampai pelajaran ntah kemana , aku malu tengok result aku yang dulu , tentang aku sombong , aku takboleh cakap apa , hak individu nak berfikir , aku just nak belajar . Sekarang aku memang tersenyum senang bila cakap dengan kawan-kawan . Tapi aku takpernah ada perasaan yang gembira macam dulu .

Aku sedaya upaya nak senyum , aku dah takdak fikir all masalah yang aku hadap sekarang . Biarlah aku berdiam lagi baik , dari aku terus bercakap semuanya aku lebih terok . As long aku still ada syifa , ena and family aku . Semua tu dah cukup . Aku berterima kasih dengan syamira sebab banyak tolong aku dalam pelajaran , dia sentiasa ada dengan aku dalam kelas , if cikgu ajar pape yang aku tak faham macam sains bab jantung , pening kepala aku dok pikir , dia terangkan slow slow and suruh aku hafal itu ini , alhamdulillah even belom kuasai sepenuhnya , aku jauh lebih better dari dulu yang taktahu apa apa :)

Hidup kena berani , betul cakap mak , kita tak boleh 100% percaya or bergantung dengan kawan , sebab kawan tak selamanya jadi kawan . Now aku still boleh tersenyum gembira walau tak macam dulu , tapi life aku bukan terok sangat if takde kawan yang ramai macam dulu . Cukup denga syifa's geng , ena's geng yang aku bergaul sekarang . Tahun depan aku dah kena pindah , and dekat sana semua orang aku tak kenal . so dari sekarang lah learn nak hidup sendiri . Tak sabar next year cari kawan baru untuk berkawan . Tapi aku sedih sebab kena tinggalkan syifa . Syifa dah banyak tolong aku susah atau senang , dia sentiasa bagi aku semngat kalau aku jatuh untuk aku bangkit semula . Aku yang sekarang semua sebab syifa and ena takpernah tinggalkan aku .


FUTURE
MY WORDS;
HAI , i from pluto . My UFO was break down , My age 11500 years old, i have 12 husbands . my birth date 18/04/600 . i just want to say behave with me because i have 2pair screw driver as my hand . bhaha..

Manusia yang selalu menangis perkara kecik -shyqa-

LISTEN ! LET ME SPEAK ;


" Seorang yang : periang , tidak suka perkara remeh temeh , suka berkawan , agak kasar , open-minded , pendiam pada mulanya berkawan tapi akan menggila kemudian "

OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> Merosakkan blog sendiri -_-
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;


Marilah kita menconteng dibawah ini beramai-ramai . No kata kesat disini , Haram so haram la k . Blog orang ni jangan buad muka takmalu disini . Allah marah !