Zelo's Wife
ABOUT ENTRY LINKS TWITER
Indahnya
Feb 9, 2013 • 6:42 AM • 0 comments
 

Tahu tak sekarang aku dah terbuka mata teringin nak pakai purdah :) Indah je aku tengok gambar-gmbar orang yang berpurdah . Aku pernah cakap dekat ena yang aku teringin . But betul la bukan masanya lagi . Nak berubah kena slow-slow . Aku ni nak kata tutup aurat sepenuhnya pon tidak jugak . Tudung memakai pakai sentiasa , tapi tangan ? kaki ? hmm , and tudung pendek . Itu masalah aku sekarang . Now aku dah learn how nak pakai tudung biar tutup dada . Biar la orang cakap fesyen lama ka buruk ka , sakai ka janji terpelihara . Sekarang fesyen terkini semua pakat tayang dada ye la kan dok lilit sana sini . Suka memang suka , cantik memang cantik . Tapi aku kuatkan hati "katakan tidak kepada itu" haha nampak tak ke-over-an dia ? Bila la aku nak jadi macam perempuan kat dalam gambar tu .  *berangan* eh ? haaa macam cantik je :p haha k gila . 

قَالَا رَبَّنَا ظَلَمْنَا أَنفُسَنَا وَإِن لَّمْ تَغْفِرْ لَنَا وَتَرْحَمْنَا لَنَكُونَنَّ مِنَ الْخَاسِرِينَ
Firman ALLAH SWT : Mereka berdua merayu: "Wahai Tuhan kami, kami telah menganiaya diri kami sendiri, dan kalau Engkau tidak mengampunkan kami dan memberi rahmat kepada kami, nescaya menjadilah kami dari orang-orang yang rugi".


PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , i from pluto . My UFO was break down , My age 11500 years old, i have 12 husbands . my birth date 18/04/600 . i just want to say behave with me because i have 2pair screw driver as my hand . bhaha..

Manusia yang selalu menangis perkara kecik -shyqa-

LISTEN ! LET ME SPEAK ;


" Seorang yang : periang , tidak suka perkara remeh temeh , suka berkawan , agak kasar , open-minded , pendiam pada mulanya berkawan tapi akan menggila kemudian "

OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> Merosakkan blog sendiri -_-
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • Dahulu dan sekarang
  • New Life 2013

  • Marilah kita menconteng dibawah ini beramai-ramai . No kata kesat disini , Haram so haram la k . Blog orang ni jangan buad muka takmalu disini . Allah marah !