Zelo's Wife
ABOUT ENTRY LINKS TWITER
Zaman tok-kadok
Feb 9, 2013 • 8:35 AM • 0 comments
Keadaan berubah . Masa memisahkan kita semua


Tetiba teringat zaman dolu-dolu , time form1 . rasa nak ulang balik masa-masa singkat tapi sangat menyeronokkan bila aku bersama dengan kawan-kawan aku . satu kelas semua rapat tak kira lelaki atau perempuan . semua dah macam family . Not now and time fom2 . Bagi aku la kan :) orang lain aku taktahu . terserah kepada individu yang merasai .

Kadang-kadang aku nak patah balik ke zaman gemilangan aku dulu . Tapi aku fikir-fikir , takperlu kot sebab kalau aku ulang balik masa . Aku takkan tahu apa yang terjadi di masa hadapan . Ya macam sekarang . Kalau tidak kerana jenayah yang berlaku dimasa lampau aku . Aku takkan nampak syifa is my truly best friend ever ;p selama ni memang aku rapat dengan dia . tapi takdak maksud lain selain untuk berseronok sebab kawan dgn dia memang best habis . aku takpernah anggap dia tu kawan yang betul-betul kawan . ehh , dia kawan aku . adoii macam mana nak cakap ni . ahaaaa ! kira macam sahabat akhir zaman aku laa kunon ye . Aku memang bergaul tanpa perasaan "dia sahabatku" no ~ and aku mengaku semua tu kat syifa :) and dia pon dah lama tahu xD

Tapi masa aku jatuh , and tiada siapa disisi aku . Dia tiba-tiba muncul dalam hidup aku beri aku semangat , kira macam gambarannya hulur tangan untuk aku bangun dan teruskan kehidupan laa katakan xD . Seriusly , dia tiba-tiba muncul . Disaat aku menangis tanpa had air mata . Dia nak keluaq , banjirla pipi aku -_____- aku memang takboleh lupa apa dia cakap dekat aku . Mybe dia dah lupa . tapi tak aku . Haaaa bangga and at the same time aku rasa sakit hati sebab aku takpernah nampak insan yang selalu dengan aku sebenarnya ada depan mata aku tapi aku tak padang langsung .
"aku tahu hg datang dekat aku bila hg takde kawan (main dgn org lain) , bila hg bosan , bila orang lain blablabla , tapi aku dari dulu wey dah anggap hg kawan baik aku . aku nak hg tahu shyqa sejak dulu walaupun hg dgn org lain, tpi aku nmpk hg la sahabat aku walaupun tkdak benda hg buad untuk aku" bila syifa cakap macamtu aku terus rasa bertapa teroknya aku ni . omaigadddd kenapa tetiba aku nangis tulis pasal al-kisah ni . sedangkan ini kisah lama . hahaha myb sebab aku terlampau kecewa dengan diri sendiri sebab takpernah nampak syifa selama ni.

Now aku memang selalu dengan syifa . satu aku nak balas semua jasa dia . dua aku nak tebus semua salah aku dulu . tiga dia salah seorang insan yang aku percaya sekarang . Ahh melampau tahap gaban aku nangis sekarang . hingusan ~ hahaha lol kidding-kidding tolong jangan percaya . Mak aku masuk bilik mati aku . muahahha . Tapi dari dulu memang aku sayang syifa sama macam aku sayang fyfa . tapi aku takpernah rasa bila jauh dengan syifa tu satu masalah yang besar . tapi bila jauh dengan fyfa boleh buad aku separuh gila . tapi tu dulu . sekarang apa yang aku nampak pertama syifa . Bukan sebab aku rasa sebesalah dekat dia . Tapi dia menyakinkan aku dialah orang paling layak ada depan mata aku setiap kali aku jumpa dia :) thanks syifa . Oh aku rindu lyana jugak . aku pernah bagitahu syifa seorang ja , even aku rapat dengan fyfa , tapi antara fyfa dengan lyana , aku sayang lyana lebih . tapi taktahu kenapa . kenapa aku syg dia . hahahaaha

Onemore , aku rindu zaman tok-kadok aku time sch rendah , syakirah is my everything . and sampai sekarang semua tak pernah berubah , dia tetap segalanya buad aku . aku sedar dari aku kecil smpai aku dah besaq panjang sekarang life aku tersangat bergantung dekat kawan . so aku kena learn hidup sendiri :) zaman tok-kadok time fom1 awal tahun . kawan yang sama umur dengan aku the only one EYKA . hahaks :p sebab aku tak reti bergaul laaa . eyka kawan terbaik yang aku ada , dia tersangat lain dari yang lain sama macam kawan baik dia si myra kiut miut . dua orang ni bagai alien dari planet lain . tersangat baik dengan semua orang . Untuk mengelakkan dari aku terus menangis . sampai disini saja yaa :) panjang pulak aku tulis kali ini . Oh macam biasa , mari kita berdoa untuk diri kita dan sahabat-sahabat kita .

"Ya Allah, sesungguhnya hambaMu ini merendahkan diri serendah-rendahnya dihadapanMu. Aku memohon keampunan dariMu. Aku hamba yang banyak melakukan dosa. Jauh sekali untuk menjadi sempurna, bahkan untuk mengharapkan balasan syurgaMu. Aku seringkali tewas dengan hawa nafsu, namun aku juga sentiasa bersyukur kepadaMu kerana Kau masih memberikan aku sinar harapan, peluang untuk sentiasa beribadah kepadaMu. Semuanya atas keizinanmu, ya Allah. Aku bukanlah seorang yang banyak ilmu, tetapi setitis kesedaran yang diberikan Kau takkan ku persia-siakan."
"Bimbinglah sahabat-sahabatku. Semoga mereka sentiasa bermujahadah, meniti hari-hari yang mendatang. Aku tidak mampu untuk berada bersama-sama mereka selama-lamanya, untuk saling memperingati antara satu sama lain. Hanya Kaulah tempat aku berharap, agar Kau sentiasa bersama-sama sahabatku. Berikanlah kekuatan untuk mereka istiqamah, dalam usaha menjadi hambaMu yang bertaqwa". 
 (Az-Zukhruf 43:67)


PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , i from pluto . My UFO was break down , My age 11500 years old, i have 12 husbands . my birth date 18/04/600 . i just want to say behave with me because i have 2pair screw driver as my hand . bhaha..

Manusia yang selalu menangis perkara kecik -shyqa-

LISTEN ! LET ME SPEAK ;


" Seorang yang : periang , tidak suka perkara remeh temeh , suka berkawan , agak kasar , open-minded , pendiam pada mulanya berkawan tapi akan menggila kemudian "

OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> Merosakkan blog sendiri -_-
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • Indahnya
  • Dahulu dan sekarang
  • New Life 2013

  • Marilah kita menconteng dibawah ini beramai-ramai . No kata kesat disini , Haram so haram la k . Blog orang ni jangan buad muka takmalu disini . Allah marah !