Zelo's Wife
ABOUT ENTRY LINKS TWITER
G-Dragon
Feb 11, 2013 • 6:47 PM • 0 comments
 

 Kali ni aku nak cerita Ji-Yong , ya lebih dikenali sebagai G-Dragon . Kenapa G-dragon ? jauhnya dari nama asal . Actually , Ji sama sebutan dengan G kan ? Yong in english dragon . So jadilah G-dragon . Bagi aku apa yang ada dekat GD ni semua pakat tergila-gilakan dia . kata comel tak pon , minwoo aku lagi kiut :face35: Suara dah lah pelik , Kunon icon fashion la sangat kan padahal semua yang dipakai pelik nak mampus. Pelik lawa takpa , ni macam over terlebih-lebih . Bila nampak video dia rasa nak watchaaaa ! sepak belakang dia and lebih-lebih lagi bila MV Fantastic Baby . Rasa nak tarik-tarik je rambut panjang sebelah dia tu :face3: grrr memang taksuka langsong . Kat astro kalau tengah tgok kpop-hits tu , muncul bigbang punya video terus tukaq kartoon . Bersabar dahulu wahai peminat K-pop sekali , jangan melatah lagi . Jangan menyumpah aku lagi :face4:baca sampai habis duluu yaa kalian .

Pada tahun lepas , terbitlah MV G-dragon yang latest , memang hot gila lah time tu . Crayon ~ First aku tengok , lahaiii menyampahnyaaaa . Orang tua-tua kata jangan penyampah and benci sangat nanti berjodoh :face20: dengan kata-kata menyumpah pada GD ketika itu tetap jua melihat MV tersebut dan mengulangnya perpuluh-puluh kali and tak pernah miss dengar setiap hari . Know what , aku pon taktahu kenapa aku jadi macamtu dan pengakhiranya aku TERTUMPAS juga di tangan G-dragon . Dari mengatakan suaranya pelik . Teros pertukaq awesome nak matiii :face42: dari mengatakan wajahnya tidaklah kiut minwoo . yeah memang tidak kiut tapi dia lah segala-gala bias aku yang lain . Dia paling hansome daripada semua kpop idol yang aku minat selama ni :face9: dan apa yang dia pakai sekarang semua aku rasa trend terkini lagi sensasi . dia tersangat pandai bergaya . ahakss . Sejak dari itulah , fon aku dipenuhi dengan semua gambar dia . blog jugak mahu diisi dengan muka dia . Fail sekolah jugak . Apa lagi ? hmm ya semua lagunya aku download termasuk MV mereka yang aku kutuk dahulu . Aku sekarang menjadi peminat setiap Bigbang . 

 

Mereka ni tersangat lain dari idol group yang lain . Semua tu poyooo ! bajak comel saja . hahahaha nampak tak sekarang aku terlampau taksub dengan bigbang  :face7:  dari kiri Top , Deasung , My husband g-dragon , taeyang , seungri . Mereka tersangat fantastic baby ~ ohh shakalaka shakalaka . i want to dance dance dance ~ *tergedik*

 

GD tersangatlah sweet and bertanggungjawab . Ahh ~ aku suka dia aku suka dia :face17:  last kali ini aku nak mengatakan yang aku peminat setia G-dragon . hahahahaha I know lots of Big Bang VIPs out there, you guys are cool! Im just an ant next to you guys! aku baru je terperangkap dalam kegilaan bigbang . 

 
Alamak  :face27: Gd ngorat aku la . alaaa you takmau la buad muka macamtu :9: hahaha dah mereng byebye ^^



PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , i from pluto . My UFO was break down , My age 11500 years old, i have 12 husbands . my birth date 18/04/600 . i just want to say behave with me because i have 2pair screw driver as my hand . bhaha..

Manusia yang selalu menangis perkara kecik -shyqa-

LISTEN ! LET ME SPEAK ;


" Seorang yang : periang , tidak suka perkara remeh temeh , suka berkawan , agak kasar , open-minded , pendiam pada mulanya berkawan tapi akan menggila kemudian "

OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> Merosakkan blog sendiri -_-
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • Kampung
  • Zaman tok-kadok
  • Indahnya
  • Dahulu dan sekarang
  • New Life 2013

  • Marilah kita menconteng dibawah ini beramai-ramai . No kata kesat disini , Haram so haram la k . Blog orang ni jangan buad muka takmalu disini . Allah marah !