Zelo's Wife
ABOUT ENTRY LINKS TWITER
Yoon Shi Yoon
Feb 11, 2013 • 7:12 PM • 0 comments
 

Kyaaaaaaaaaaaaaaaa :131:  comelnya . Aku ni bukan la jenis kenal sangat dengan korea punya pelakon . Hensem macam mana pon aku ingat time aku tengok je lepastu mana aku ingat dah . Bila berlakon dekat drama lain , hareemm aku dah tak kenal . Hahaha kecuali jang geun suk . Tu aku memang minat dia dari dulu lagi . Sekarang ni aku tergila-gilakan pulak dekat shin yoon ni . Kenapa aku minat dia sekarang ? sebab aku tengah layan drama "flower boy next door" . Aku dengan Syifa akan jadi gila bila cakap pasal drama ni . tersangat lah best dan shin yoon comel sangat dalam drama ni . Aku dengan syifa panggel dia gedik , kunon nama manja  :face6: . Aku tunjuk sikit ya al-kisah dalam drama ni . Sikit je , dah lebih-lebih tengok sendiri la .

   

Comel sangat cerita ni , aku enjoy gila bila tengok . Rugi sapa tak tengok lagi . Ya anak-anak mari kita tengok beramai-ramai . Dalam drama ni shin yoon bawak watak sebagai Enrique Geum dia manja gila dengan abg dia . 
 

Okay korang sekarang aku nak pergi cari episode 11 . Byebye  :face15:


PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , i from pluto . My UFO was break down , My age 11500 years old, i have 12 husbands . my birth date 18/04/600 . i just want to say behave with me because i have 2pair screw driver as my hand . bhaha..

Manusia yang selalu menangis perkara kecik -shyqa-

LISTEN ! LET ME SPEAK ;


" Seorang yang : periang , tidak suka perkara remeh temeh , suka berkawan , agak kasar , open-minded , pendiam pada mulanya berkawan tapi akan menggila kemudian "

OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> Merosakkan blog sendiri -_-
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • G-Dragon
  • Kampung
  • Zaman tok-kadok
  • Indahnya
  • Dahulu dan sekarang
  • New Life 2013

  • Marilah kita menconteng dibawah ini beramai-ramai . No kata kesat disini , Haram so haram la k . Blog orang ni jangan buad muka takmalu disini . Allah marah !