Zelo's Wife
ABOUT ENTRY LINKS TWITER
Hangout
Feb 14, 2013 • 6:30 AM • 0 comments

Taraaa ~ hihi harini the best ever :face38: hari paling best dalam bulan 1-2 tahun 2013 ni . Aku dan kawan kawan aku , eika , syafina , syifa , zakirah hangout pergi main boling . Best gilaa first pergi tunggu si syifa dengan zakirah ni lambat nak mampus . aku dari pagi tak makan sebab pergi rumah eika awal sangat . tunggu diaorg dalam pukul 1 baru sampai , perot dah buat lagu bigbang dah :face21: sakit hati betul , lepastu ingat nak makan dulu . then depa nak main duluu . weyyyyyy hampa seksa perot aku yg comel ni :face22: Dok la call syifa banyak kali . cakap dah nak sampai , tak sampai-sampai pon . lepastu dia cakap jalan jam . rasa :face23: sangat , perot dah berjoget kelaparan . last masok jugak kedai wasiah beli keropok , nahhh borong semua . hahahaha masok boling sorok kopok dalam beg sebab maluu . Ramai gila tadi kat sana . Selalu pergi takdak la ramai sangat .

Tunggu syifa dengan zakirah dekat atas , taklama depa sampai . then datang dugaan si syifa lupa bawak purse pulak . Okay dia takpayah main ~ haha share dengan aku . So pada firstnya main tanpa diduga dengan baling bola tanpa confidentnya and tersangat slow , bola tu macam merangkak je kot last stright ? :face31: aku punya gembira macam menang olimpik . kekeke . Semua terkejut . ceyy ~ aku denga syifa dah confident menang punya dah time tu sebab depa jatuh pin sikit-sikit je . Si syafina yang terer tu pon belom dapat tandingi aku lagi . hahaha takbelah . Then taklama tu bagi syifa main ganti aku , tedia 4kali kosong masuk longkang :14: aku dengan 100% salahkan syifa atas kekalahan tersebut . Hahaha endingnya eika yang menang :face29: gilaa tak rela and aku yang terakhir . first2 tu eika last kot . Ahh salah syifa salah syifa . hahaha

Zakirah dekat sana tersangat bising . Siap nyanyi lagu justin bieber lagi . wakakaka and aku lah manusia suka pangkah dia . dah mula la keriuhan mulut kami berdua . malas layan zakirah , layan syifa . Bila dengan syifa apa lagi yang nak cakap mesti la pasal kpop . Hihi dia bagi aku DVD cerita korean , mblaq berlakon . kat youtube tak full . so dia bagi aku pinjam DVD dia . ohh baik sekali bersama buku epop . aku tak rajin beli majalah tu . memang takpernah beli sebab aku rasa macam membazir . Tapi si syifa ni rajin . So dia bagi aku pinjam . Kat dalam tu penuh pasal Golden Disk Award . Kyaaaaaaaaaaaaaaa :131: kwon ji-yongahh ~ hensemnyaa awakkk .  okay stop satgy bebel benda bukan-bukan pulak . Syafina takpuas hati jugak sebab kalah dengan eika . hahaha mari ramai-ramai mencengah kemenangan boling eika . aku pon tak rela . sepatutnya aku juara xD

Then kol 330 kitaorang pegi KFC  first mmg taknak mkn ayam kat sana . sebab aku muak and tak minat kfc ni http://i805.photobucket.com/albums/yy331/momoirobox/clickable%20smilies/face4.gif tapi terpaksa and tergadai 20ringgit aku sebab lagi 10 syifa pinjam . haha . Zakirah lawak nak ambik duit kat bank , dia nak bawak keluar 10 ringgit . takpernah pulak aku tahu orang bole bawak keluar duit sebanyak tu . Selalunya paling sikit yang boleh bawak keluar pon 50ringgit . aku cakap lah senang hg bwak je la keluar 50 je alang dah tekan duit tu . dia kata takbole sebab dalam bank dia ada 50 ja takkan dia nk keluaqkan semua . okay tu takbelah :15: tapi lawak jugak . hahahahaha . Eh tadi kitaorang banyak posing gambar dalam public toilet . Makcik yang masuk semua pakat ketepi kunon taknak la masuk sekali dalam gamba , ntahnntah dalam hati "ini la budak zaman sekrang. Tadak tempat lain ka?" hahahah okay mainmain je makcik . Sarangheo:face2:  *tibatiba*

muka bahagia akhirnya dapat jugak telan makanan selepas menahan kelaparan yang teramat kejam oleh mereka . hahaha aku makan dulu sebelom depa . Depa dok sebok ambil sos la apa la . Peduli apa aku janji ada makanan . Ngapp masok mulut . takpayah la sos sos ni ~


kemenangan eika 81 , syafina 80 and kekalahan syifa bkn aku ye syifa 67 :face22: jauh gila beza . Aku tetap cakap bukan aku kalah sebab screen tu nampak nama syifa bukan shyqa . Duit je duit aku , kalau menang tadi memang aku la yang menang bukan syifa even nama syifa :face7:

Agak sedih sebab alien takdak tadi . Si myra pemalas tu takdak duit *mukasedih*

“Yuhibbu Nahum Kahub Billah Wallazi Na Amanu Asyaddu Hubba Lillah Zuyyi Linnasi Hubbusyh Shahwati Minannisai Wal Bani Nawal Qanar Tiril Muqantharah”
Ayat dari surah An Nisa
Ayat ni untuk merapatkan hubungan silaturrahim antara seorang individu dengan individu lain. Insya Allah nanti ada la kawan-kawan yang akan rasa rindu dengan kita.




PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , i from pluto . My UFO was break down , My age 11500 years old, i have 12 husbands . my birth date 18/04/600 . i just want to say behave with me because i have 2pair screw driver as my hand . bhaha..

Manusia yang selalu menangis perkara kecik -shyqa-

LISTEN ! LET ME SPEAK ;


" Seorang yang : periang , tidak suka perkara remeh temeh , suka berkawan , agak kasar , open-minded , pendiam pada mulanya berkawan tapi akan menggila kemudian "

OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> Merosakkan blog sendiri -_-
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • Yoon Shi Yoon
  • G-Dragon
  • Kampung
  • Zaman tok-kadok
  • Indahnya
  • Dahulu dan sekarang
  • New Life 2013

  • Marilah kita menconteng dibawah ini beramai-ramai . No kata kesat disini , Haram so haram la k . Blog orang ni jangan buad muka takmalu disini . Allah marah !