Zelo's Wife
ABOUT ENTRY LINKS TWITER
Hidup Kena Warna Warni
Mar 1, 2013 • 6:25 AM • 0 comments
 

"Hidup kena warna warni"   ayat ni aku pernah dengar dari fyqa , fyqa cakap dia dengar dari ena . Life mestilah hari demi hari makin better , bukan makin terok. So dengan ini aku nak mengatakan life aku makin pulih yeppiiii happy happy . Semua yang aku hilang dulu sekarang dah kembali . Sepp sikit Sebenarnya aku nak cakap dalam entrie kali ni takde kena mengena pon dengan tajuk . Hihi buat hiasan jer tu . Aku nak cakap pasal, tadi sepatutnya aku kena hantar kerja tuisyen . Sementara tunggu mak aku balik dari pejabat nak ambil kaka aku pergi tuisyen account dia , aku nak ikut la sebab nak hantar kertas tuisyen aku, even harini aku takde tuisyen tapi aku kena hantar sebab dah bagi tarikh kena hantar sebelom tarikh tarikh sekian , harini lastday aku kena hantar and aku rasa bila dalam kereta dah nak sampai kat tuisyen tu baru perasan aku takbawak pon kerja tu . Masa tu macam okay la sebab fikir takpa bila ambil kaka nanti boleh hantar lagi .

Pukul 6.45 pergi ambil kaka kat tuisyen , aku mamai bangon tidur . Haaaaaaa time tu dalam kereta rasa nak nangis aku boleh takbawak lagi kertas tu , Ya Allah sakitnya hati akuu . Macam mana aku boleh lupa lagi nii Nak suruh mak patah balik , gilaa seram nak cakap satgi kena bebel ja yang dapat  baik diam hentuk kepala kat dinding . Tension gilaa siott . Besok aku hantar time aku tuisyen , tapi dah lewat . Sumpah seram . Tapi takpa kuatkan semngat , cekalkan hati Besok shyqa time tuisyen kau jangan lupa bawak untuk cikgu yunus okay . Sebelum masok check dulu dalam beg , jangan tertinggal lagi . Okay gedubam tu kecoh nak lappy . got to go baby , annyeong


PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , i from pluto . My UFO was break down , My age 11500 years old, i have 12 husbands . my birth date 18/04/600 . i just want to say behave with me because i have 2pair screw driver as my hand . bhaha..

Manusia yang selalu menangis perkara kecik -shyqa-

LISTEN ! LET ME SPEAK ;


" Seorang yang : periang , tidak suka perkara remeh temeh , suka berkawan , agak kasar , open-minded , pendiam pada mulanya berkawan tapi akan menggila kemudian "

OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> Merosakkan blog sendiri -_-
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • Kalau aku ?
  • Thai Movie
  • Hangout
  • Yoon Shi Yoon
  • G-Dragon
  • Kampung
  • Zaman tok-kadok
  • Indahnya
  • Dahulu dan sekarang
  • New Life 2013

  • Marilah kita menconteng dibawah ini beramai-ramai . No kata kesat disini , Haram so haram la k . Blog orang ni jangan buad muka takmalu disini . Allah marah !