Zelo's Wife
ABOUT ENTRY LINKS TWITER
Semalam
Mar 1, 2013 • 7:58 PM • 0 comments
catspells:

me 

 Semalam hari jumaat pagi tu aku terbangun pukul 5.45pagi. Aku sedar air-con bilik aku tutup and kipas sekali mak aku tutup , aku dok dalam selimut mula kepanasan   So bukaklah  mata sebab nak bukak kipas. Masa bukak kipas tuu cepat saja lompat kat katil sebab nak tidur balik. Selalu aku bangun pukul 6.30pagi . Iron baju/jadual buku aku dah buad malam sebelum aku tidur . So takde kerja aku nak bangun awal . Time lompat kat katil tu , katil aku dekat dengan dinding, dengan tak dijangka and di duga . Bommm kepala aku terhantuk dekat dinding terus berguling dekat katil tahan sakit, gila rasa nak pecah kepala aku blogger-emoticon.blogspot.com lepastu macam mana ntah aku tertidur jugak . Pukul 6.30pagi mak aku gerak aku siap nak pergi sekolah. Mak aku ni pesyen gerak mengejut :face4: so aku dengan terkejut   ni pun terus sakit kepala yang terhantuk tadi . Pape pun kena siap jugak pergi sekolah , masa siap tu macam dah kurang sakit . okay la rilekk rilekk , bila kat sekolah tediaaa gilaaa sakit balik . macam gegaran otak berlaku disitu . haha over ! Nasib hari jumaat tu satu je palajaran teras yang ada . Yang lain tu tak teras and time seni cikgu takdatang . Boleh la aku rehat-rehat santai-santai

Oh yeah ! aku kena buad penanda buku untuk sivik , malas nak buad tapi aku dah ada idea macam mana nk buad bagi macam lawa laa jugak mata memandang . Aku on lappy ni pun takda benda sebenarnya aku nak buad . So aku pun tulislah blog . sebab isnin haritu aku takpergi sekolah so aku dah tengok semua cerita korea kat kshow and dramacrazy yang terkini . Onl twitter takdak sapa member yang onl pagi-pagi macam ni   Depa selalu onl petang and malam . Aku tuisyen , malam ada saja yang menghalang aku . ciss ! Aku mengadu dekat ZR and kyra pasal kepala aku terhantuk , Kyra suruh aku letak ais bagi kurang sakit . Aku pun tak terfikir nak letak , otak dah biul . Sampai harini kepala aku masih sakit Poor me . Btw , ZR aku kata aku makin tembam dan bulat . Haha sedih ja . Dia la bila aku ada niat nak diet la "kunon" mesti hasut aku makan itu ini . Takpa sekurangnya dia kata aku makin comel


" Sesungguhnya mereka yang suka menyebar kejahatan atau keburukkan dalam golongan orang-orang yang beriman, akan mendapat ahzab yang payah didalam dunia dan akhirat;(Surah Al-Nur ayat 19)"

Surah kali ini takde kena mengan dengan entries kali ini , tapi apasalahnya aku berkongsi :)


PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , i from pluto . My UFO was break down , My age 11500 years old, i have 12 husbands . my birth date 18/04/600 . i just want to say behave with me because i have 2pair screw driver as my hand . bhaha..

Manusia yang selalu menangis perkara kecik -shyqa-

LISTEN ! LET ME SPEAK ;


" Seorang yang : periang , tidak suka perkara remeh temeh , suka berkawan , agak kasar , open-minded , pendiam pada mulanya berkawan tapi akan menggila kemudian "

OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> Merosakkan blog sendiri -_-
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • Hidup Kena Warna Warni
  • Kalau aku ?
  • Thai Movie
  • Hangout
  • Yoon Shi Yoon
  • G-Dragon
  • Kampung
  • Zaman tok-kadok
  • Indahnya
  • Dahulu dan sekarang

  • Marilah kita menconteng dibawah ini beramai-ramai . No kata kesat disini , Haram so haram la k . Blog orang ni jangan buad muka takmalu disini . Allah marah !