Zelo's Wife
ABOUT ENTRY LINKS TWITER
AKu taktahu nk boh tajuk apa -_-
Mar 25, 2013 • 7:16 AM • 0 comments

 Dengan muka penuh timun  ni ku gagahkan juga nak bertaip-ing di sini 10  Assalamualaikum , dengan ini saya ingin memaklumkan bahawa saya telah menyiapkan kerja krusus sejarah 99% okay bangga . Tinggal nak print je :132:

Macam korang taktahu *aku takcerita pon* yang aku baru je habis exam . Okay result tu okey-okey la  :face32:Tapi aku tetap malu nak cakap . Aku ada semua A-C okay C je tkde D . Kira aku dah bersyukur sangat . Sebab tercapai jugak mengelakkan diri dari D . Ah aku nak cerita juga la pasal result ni even macam memalukan sikit . Aku dapat A untuk agama . Maklum muslimah sejati :15:*muntah* aku paling tinggi dalam kelas ? yes i'm . actually tak bangga sebab soalan tu senang . boleh fikir secara logik . Bagi aku lah ~ Aku risau ujian nanti ustaz akan bagi soalan menjawi-kan . Aku nak cakap memang aku tak-pro lgsung bab nak menjawikan ni . Ustaz kata setiap ujian kena menaik . Takboleh menurun . Aku 98 markah . So aku kena dapat 99 ? 100 ? :face21: oh ustaz saya yakin saya tak akan dapat markah setinggi tu bila adanya jawi . A aku boleh dapat tapi nak ke 90 up up tak rasanya .

Untuk mata pelajaran yang dapat B , english , math , bm , perdagangan . Aku nak cerita yang bm aku dapat 79 markah ? :face30: nampak ? sayang oh lagi satu je lagi nak dapat A . Ramai suruh aku minta markah kt cikgu . Tapi aku taknak , sebab buad apa nak minta markah lelebih sedangkan tu tahap sebenar kita . Sepatutnya kita kena la belajar dari kesalahan itu :face44: Aku taknak bila aku dapat markah lebih aku jadi macam oh bm aku A takpayah risau dah lepas ni .  Math aku banyak silap sebab tersilap kira . Maklum takboleh guna calculator and terlampau kalut . 3+2=6 . See ? mesti akan kira salah kalau cemas tengok jam berjalan . Tapi tkde la soalan senang macamtu aku salahkan :14:CONTOH je . english aku tak sangka dapat B sebab aku ingat aku dapat 50 lbih je . perdagangan tu rezeki sebab aku memang tak bukak buku langsong :face39:

Yang dapat C , hmm geo , sains , sejarah . geo tu memang layak dapat C sebab aku tak bukak buku langsong sama macam perdagangan . Sains , aku bukak tapi aku tak hafal nama organ . Baguskan ? sedangkan dah bukak dah bab tu tapi yakin kan diri sendiri nama nama organ tak masok :face35: Haa padanmuka mu . Sejarah ? Oh maaf saya kurang kepada sejarah . hihi :face12:

Seni aku dengan ain tertinggi , siapa sangka dari fom1 kalau soalan objektif keluar gua asyik gagal je . Tuptup higher ? nak taw berapa markah "tertinggi" sangat tu ? jengjengjeng 60 je :face14: hahaha paling tinggi seluruh ketingkatan 62 ? nampak ,  tak berseni kami ni :face7:

Sedih minggu depan last jumpa Rabiatul kat tuisyen :face29:aku harap dia tak jadi pergi ~


PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , i from pluto . My UFO was break down , My age 11500 years old, i have 12 husbands . my birth date 18/04/600 . i just want to say behave with me because i have 2pair screw driver as my hand . bhaha..

Manusia yang selalu menangis perkara kecik -shyqa-

LISTEN ! LET ME SPEAK ;


" Seorang yang : periang , tidak suka perkara remeh temeh , suka berkawan , agak kasar , open-minded , pendiam pada mulanya berkawan tapi akan menggila kemudian "

OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> Merosakkan blog sendiri -_-
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • Semalam
  • Hidup Kena Warna Warni
  • Kalau aku ?
  • Thai Movie
  • Hangout
  • Yoon Shi Yoon
  • G-Dragon
  • Kampung
  • Zaman tok-kadok
  • Indahnya

  • Marilah kita menconteng dibawah ini beramai-ramai . No kata kesat disini , Haram so haram la k . Blog orang ni jangan buad muka takmalu disini . Allah marah !