Zelo's Wife
ABOUT ENTRY LINKS TWITER
New Bias
Mar 25, 2013 • 7:34 PM • 0 comments
Actually aku dah lama jumpa budak ni . haha budak sangat la kan . Tapi aku lupa . Baru harini aku ingat balik nama dia . "half korean boy" dia tersangat comel . aku minat gilaa vavo kat dia . mega suka okay . ena takboleh curi .

 

And aku  rasa muka hansol ni lagi mirip dengan luhan berbanding Top bigbang tu . ah pape pon dia tetap comel . aku mention lagi sekali ena takboleh curi xD 

  

 

ccccoooooooooooomeeeeeeeeeeeeellllllllllllllll

Dulu aku ada baca artikel pasal dia akan masok group seventeen tapi belum sah la . now dah sah . hohoho bila la diaorang nak debut ni >.< depa under syarikat yang sama dengan nu'est kat youtube cakap june nanti diaorang debut . tak sabar nak tunggu .

Choi Hansol He'll My New Bias ♥



Korang kena tengok hansol menari 'American-ish' dance. Gila cool .




PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , i from pluto . My UFO was break down , My age 11500 years old, i have 12 husbands . my birth date 18/04/600 . i just want to say behave with me because i have 2pair screw driver as my hand . bhaha..

Manusia yang selalu menangis perkara kecik -shyqa-

LISTEN ! LET ME SPEAK ;


" Seorang yang : periang , tidak suka perkara remeh temeh , suka berkawan , agak kasar , open-minded , pendiam pada mulanya berkawan tapi akan menggila kemudian "

OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> Merosakkan blog sendiri -_-
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • Zelo
  • AKu taktahu nk boh tajuk apa -_-
  • Semalam
  • Hidup Kena Warna Warni
  • Kalau aku ?
  • Thai Movie
  • Hangout
  • Yoon Shi Yoon
  • G-Dragon
  • Kampung

  • Marilah kita menconteng dibawah ini beramai-ramai . No kata kesat disini , Haram so haram la k . Blog orang ni jangan buad muka takmalu disini . Allah marah !