Zelo's Wife
ABOUT ENTRY LINKS TWITER
Zelo
Mar 25, 2013 • 6:06 PM • 0 comments

Adakah aku sudah berpaling arah dari G-dragon ? :face31: oh aku harap tidak . Tapi dengan ini aku mengishtiharkan bahawa aku memang dah fall in love dengan Zelo ni :face9: hihi aku harap aku tak mencurangi g-dragon *over bak hg* tapi buad masa skrang ni macam ye je :10:

Aku bukan suka dengan group BAP first-first , tapi lepas je tengok mv one shot gila aku suka sebab lagu tu ntah nak kata tapi besst do :face44: Time tu aku macam minat sikit la dekat leader dia sebab suara dia mengacam ohh :face26: so aku pon ikutlah perkembangan depa sebab leader tu . Alik gua ter-fall-in-love dengan maknae ? :face2: huahuahua . Dulu masa BAP baru lagi , aku rasa depa ni tak hensem langsong . kahkahkahkah skrg aku rsa depa semua comel nak mmpos kecuali leader :face42: *kejam*

Leader tu dia bab muka kureng dari yang lain member tapi suara dia yang paling best ;) :131:

Aku pasti lepas saja ena baca entries aku ini, dia akan cuba membunuh ku dengan gerafu :face3: . tapi ku tidak boleh menipu lagi *ayat minta kaki* maafkan aku ena . Aku tak sengaja ter ye TER fall in love :face5: Mari kita berkongsi kasih . Assalamuailaikum

 

Ah bongok , zelo comel gila . hahaha dia sorang je gelak . takpa takpa ku tetap mencintaimu -____-


PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , i from pluto . My UFO was break down , My age 11500 years old, i have 12 husbands . my birth date 18/04/600 . i just want to say behave with me because i have 2pair screw driver as my hand . bhaha..

Manusia yang selalu menangis perkara kecik -shyqa-

LISTEN ! LET ME SPEAK ;


" Seorang yang : periang , tidak suka perkara remeh temeh , suka berkawan , agak kasar , open-minded , pendiam pada mulanya berkawan tapi akan menggila kemudian "

OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> Merosakkan blog sendiri -_-
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • AKu taktahu nk boh tajuk apa -_-
  • Semalam
  • Hidup Kena Warna Warni
  • Kalau aku ?
  • Thai Movie
  • Hangout
  • Yoon Shi Yoon
  • G-Dragon
  • Kampung
  • Zaman tok-kadok

  • Marilah kita menconteng dibawah ini beramai-ramai . No kata kesat disini , Haram so haram la k . Blog orang ni jangan buad muka takmalu disini . Allah marah !