Zelo's Wife
ABOUT ENTRY LINKS TWITER
Birthday Girl
Apr 18, 2013 • 4:59 AM • 0 comments
 

Today my birthdayy , harini fyfa buat aku nangis lepas baca surat cinta dia tulis . thanks wey . Terharu gila . Thanks gila dekat bebudak kelas 7 , sayang hampa gilagila . those yang tulis nota cakap aku mummy alien tu takpaa nanti aku balas dendam :p  Eika , Myra , Syifa syiput syedot , Nabila , Syafina syg . Thanks la menyanyi segala dekat aku . Malu wey malu xD

Orang first yang wish semestinya ena mox tu then syifa , ain and zulhafiz . Ain dengan Abg ZR kita tu kemain laju je kol 12 depa text haha . time tu pulak actually aku dah tido . Sebab tu pukul 2 pagi baru aku reply . Thanks sangat abg ZR tu dia ingat birthday aku , abg yg tu tu takde pon nak ingat .

Thanks Ena , Syifa , ain ank idris , ain ank leman , ZR , myra , lyana , fyfah , eika , nabila , syafina , chepah , aqilah , fathin , nurin , atin , najah , nad , kyra , adila , syimah , akop and kaka kaka senior abg abg sekalian , malas nak mention . Thanks gilaa ada yang siap nyanyi bagai . segan gilaa . Thanks kat cikgu Rasidah sebab wish dekat aku masa dalam kelas . "tahniah kepada shyqa harini sempena ulang tahun ke 15" haha masa tu tebal gilaa muka aku tahan malu . Ahh maluu :p

Si nabila syifa semua suruh aku nangis sebagai tanda terharu . Soryy sikit taknak nangis masa jadi birthday girl takboleh nangis okay ? tapi time balik tadi aku nangis gila gila punya . Sebab baca surat adik ipahh kita tu . Hmm sedih sangat . Ipahh kita kawan selamanya till jannah k ? Taknak hg sedih . Kenapa pasal aku hg sensitif sangat ? serius sebesalah bila hg nangis tadi . Hg tak pernah terok dekat mata aku even hg tak bagi hadiah hg tetap kawan aku . Buat apa hadiah mahal-mahal tapi friendship macam haree kan ? Tak sanggop tengok hg nangis semata hg rsa sebesalah sebab tak bagi hadiah . Jangan k ? Iloveyouu :*

Hadiah paling banyak aku dapat coklat , yang lain baju , tudung tu je la . ni sebahagian dari budak kelas 7 bagi

Eh , eh yang xpria z dgn tab tu bkn hadiah yg aku dapat la kan . haha . Depa cakap kalau aku makan semua ni aku akan jadi semakin gemok . Dan aku banyangkan yang aku tkde tengkok haha mesti lawak gila .

Hadiah dari qilah ialah menconteng tangan aku sampai sekarang takboleh hilang "Birthday Girl" malu aku masa pergi kedai beli topap kat pyka , hulur duit nampak tangan , india tu usha pelik je mesti dalam hati "dia ni nak habaq kt semua org birthday dia ka apa" hahaha aku rasa aku tak rela nak makan semua coklat tu , rasa sayang nak mati xD



PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , i from pluto . My UFO was break down , My age 11500 years old, i have 12 husbands . my birth date 18/04/600 . i just want to say behave with me because i have 2pair screw driver as my hand . bhaha..

Manusia yang selalu menangis perkara kecik -shyqa-

LISTEN ! LET ME SPEAK ;


" Seorang yang : periang , tidak suka perkara remeh temeh , suka berkawan , agak kasar , open-minded , pendiam pada mulanya berkawan tapi akan menggila kemudian "

OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> Merosakkan blog sendiri -_-
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • Miss My Momy
  • New Bias
  • Zelo
  • AKu taktahu nk boh tajuk apa -_-
  • Semalam
  • Hidup Kena Warna Warni
  • Kalau aku ?
  • Thai Movie
  • Hangout
  • Yoon Shi Yoon

  • Marilah kita menconteng dibawah ini beramai-ramai . No kata kesat disini , Haram so haram la k . Blog orang ni jangan buad muka takmalu disini . Allah marah !