Zelo's Wife
ABOUT ENTRY LINKS TWITER
Miss My Momy
Apr 8, 2013 • 6:57 AM • 0 comments
 

Dengan tangan penuh coretan pen masa buat peta kajian , kepala pening buat kerja kursus geografi , kan ku gagah jua menaip disini *sila sepak* . Semalam mak/mama aku pergi kursus actually bukan lama pon tiga hari je , saja aku mengedik macam sebulan . Tapi seriusly rindu mak aku gegila . eoma balik lah cepat . Actually baru aku sedar yang aku je ganjil dalam family panggel mak aku sesuka hati aku . muahaha

Abg Wan : Mama
Kaka : Mama , Mumy
Abg Is : Mama
Awek Abg Is : Mama
Aku : Mak , Mama , Mumy , Umonie , Eoma , Umma

Alangkah orang luar pon panggel mak aku mama , aku entahlah mama tu payah , mak kan senang . tengok aku panggel mimi , dari nama asal amni syamimi , pendekkan aku panggel mimi , nak pendek lagi mulut asyik tersasul panggel mee , sian mimi marah dia . haha Afifah nama asal , fyfa nama pendek , pah lagi pendek . Mmg aku suka panggel nama "lagi pendek" ni , ringkas dan padat .
Apa yang aku melalut ni ? takdak hala tujuan yang tepat sebenarnya tulis ni , mai tulis ikut firasat dalam ja ni , sekarang ni aku tengah bebai gilaa dekat nyamuk . ngok  time aku nak menaip menulis sebuk hurung aku . kang ku kaki kan padan muka . Ubat nyamuk kat dalam rumah ni macam tak berkesan pon . Kuat sungguh nyamuk kat rumah aku ni .

Makkkkk balik la cepaaatttt . imisscchuuuu *mulut itik*


PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , i from pluto . My UFO was break down , My age 11500 years old, i have 12 husbands . my birth date 18/04/600 . i just want to say behave with me because i have 2pair screw driver as my hand . bhaha..

Manusia yang selalu menangis perkara kecik -shyqa-

LISTEN ! LET ME SPEAK ;


" Seorang yang : periang , tidak suka perkara remeh temeh , suka berkawan , agak kasar , open-minded , pendiam pada mulanya berkawan tapi akan menggila kemudian "

OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> Merosakkan blog sendiri -_-
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • New Bias
  • Zelo
  • AKu taktahu nk boh tajuk apa -_-
  • Semalam
  • Hidup Kena Warna Warni
  • Kalau aku ?
  • Thai Movie
  • Hangout
  • Yoon Shi Yoon
  • G-Dragon

  • Marilah kita menconteng dibawah ini beramai-ramai . No kata kesat disini , Haram so haram la k . Blog orang ni jangan buad muka takmalu disini . Allah marah !