Zelo's Wife
ABOUT ENTRY LINKS TWITER
Hello World ;D
Sep 25, 2014 • 12:52 AM • 0 comments
[41] HUGE photo/thinspo post =) | empty_stomach_full_heart on Xanga



Sekian lama aku tak update apa apa entries. aku hampir terlupa kewujudan blog ni. haha kejam kan ? sekarang ni aku dengan kawan kawan KV dekat makmal kumpter sekolah. okay agak malu lah sebab diaorg dah tahu url blog aku. kiukiukiu una sedih sebab aku delet entries aku cakap psal sekolah ni sbb dia nak baca. lol sekarang ni aku tulis pasal una je k? jangan sedih yo unna. lebiu. kahkahkah

Keadaan kat sini huru hara. pencemaran bunyi dimana mana. Zul suruh aku tulis pasal dia. muehehe tak hngin tapi sekarang aku dah tertulis sebab nak mengutuk dia xD yana dah kemaruk tengok we got married hasil hasutan aku dengan zul. We are sooooooo goooooodddddddd.

Piqa tengah charge fon sebelah aku si aida memekak dengan lagu ape ape ntah. Lepastu sekarang ni aku taktahu apa tujuan aku menaip. Tak ada hala tujuan. So sampal disini sahaja. Bye gorjes sekalian :8


PAST
MY WORDS;
HAI , i from pluto . My UFO was break down , My age 11500 years old, i have 12 husbands . my birth date 18/04/600 . i just want to say behave with me because i have 2pair screw driver as my hand . bhaha..

Manusia yang selalu menangis perkara kecik -shyqa-

LISTEN ! LET ME SPEAK ;


" Seorang yang : periang , tidak suka perkara remeh temeh , suka berkawan , agak kasar , open-minded , pendiam pada mulanya berkawan tapi akan menggila kemudian "

OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> Merosakkan blog sendiri -_-
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • Twin ?
  • Birthday Girl
  • Miss My Momy
  • New Bias
  • Zelo
  • AKu taktahu nk boh tajuk apa -_-
  • Semalam
  • Hidup Kena Warna Warni
  • Kalau aku ?
  • Thai Movie

  • Marilah kita menconteng dibawah ini beramai-ramai . No kata kesat disini , Haram so haram la k . Blog orang ni jangan buad muka takmalu disini . Allah marah !